.
:: : NYHETER : :: : SERIER : :: : PERSONGALLERI : :: : BOKEN : :: : PRESSMATERIAL : :: : KONTAKT : ::

2007/10/15

Brevbärarblues: s. 16

Yay, två nya sidor på samma dag! (Igår hann jag bara nästan tuscha klart s. 15.)

Klicka på bilden för att läsa.

Fråga: Jag trodde att du hade fått nog av de där sorteringsfacken förra gången (på s. 5)?
Svar: Uppenbarligen inte. Fast det var på nåt sätt inte riktigt lika jobbigt att tuscha dem den här gången. Kanske för att de bara förekom i tre rutor istället för fyra. Eller för att jag är lite mer autistisk idag. Ibland gillar jag att sysselsätta mig med monotona saker, iallafall om resultatet blir något fint.

Fråga: Är de där kassarna från Marimekko eller nåt?!
Svar: Nja, möjligen "Maomekko" ...
(Kassarna är för övrigt rödvita, Nicoles väggar är mellanblå, och Eva har en rosa tröja på sig. Ah, ラブリー färgkombination.)

Fråga: Varför har Eva ett så jävla snett leende?
Svar: För att de allra snyggaste människorna i hela världen har sneda leenden. Exempel:



(İlhan Mansız och jag)

1 kommentar:

Anonym sa...

Aj Aj...