.
:: : NYHETER : :: : SERIER : :: : PERSONGALLERI : :: : BOKEN : :: : PRESSMATERIAL : :: : KONTAKT : ::

2008/06/11

Extraserie!

För att återkomma till en tidigare fråga ...

Fråga: Jag läste nyss Udda Tisdag, och Eva har ju enligt den helt vansinnigt perversa intimtatueringar. Vad tyckte Ting Yay om dem när han såg dem för första gången?

Klicka på bilden för att läsa svaret.
Det är dessutom en faktor i svaret på en annan fråga, nämligen hur Eva och Ting Yay kan ha varit ihop så (relativt) länge. Det tog jättelänge innan Ting Yay ens vågade ha sex med Eva, så deras, öh, relation har utvecklats sakta men säkert(?). De träffas normalt ungefär en gång i veckan, så det har rent allmänt inte varit så hemskt intensivt.

Fråga: Var Ting Yay jungfru när han träffade Eva?
Svar: Jag är inte helt säker. Jag misstänker att han kan ha gjort någon enstaka sexuell erfarenhet innan dess, kanske med en annan prostituerad, mest på grund av grupptryck.

3 kommentarer:

Ainur Elmgren sa...

Heh heh...

Men... japansk censur?...

Jag tycker iofs att det är ok att tvinga läsaren att använda sin egen fantasi lite. Och i det här allet är det kanske bäst för alla inblandade... utom stackars Ting Yay...

Tinet sa...

Jag skulle ju aldrig kunna teckna något som var i ens närheten av lika perverst som Evas tatueringar, så jag lämnade bort det. Som en "namnlös fasa". Man ska ju inte heller visa monster och annat hemskt för tydligt, om man inte mot förväntan skulle ha H.R. Giger som designer för dem, så att de verkligen överträffar allt tittaren någonsin hade kunnat föreställa sig.

Ainur Elmgren sa...

Jag hoppas verkligen inte Evas intimtatueringar är designade av Giger... Det skulle ju förstås förklara Ting Yays reaktion...