.
:: : NYHETER : :: : SERIER : :: : PERSONGALLERI : :: : BOKEN : :: : PRESSMATERIAL : :: : KONTAKT : ::

2008/09/03

Asbesthjärtan: s. 15

Klicka på bilden för att läsa.

Fråga: Tar någon hand om deras fågel också? ;_;
Svar: Ja.

Fråga: Talar någon om för dem vad det är för djurplågeri att ha en fågel i en sån pytteliten bur? ;_;
Svar: Jag hoppas det.

Medan jag tuschade lyssnade jag lite på en kantonesisk språkkurs. Det var kul. Jag undrar vad det skulle ha för effekt att ha på sig hörlurar med språkkurser medan man sover.

4 kommentarer:

Ainur Elmgren sa...

Neeeejjj!! Vad har hänt?! Var är lillebror?... Jag tål det inte!

Anonym sa...

Fågeln?

Tinet sa...

Niillä on tipu pienessä häkissä. Se näkyy (ja kuuluu) toisessa ruudussa. Jos sä muistat niin se tipu on aikasemmin esiintynyt tässä.

Apua, nyt mä huomasinkin että mä piirsin oikeanpuolisen oven ihan erilailla kuin aikasemmin ... Kiitos pikku äiti!

Tinet sa...

Whee, tack vare morsan insåg jag att jag hade ritat dörren till höger helt fel, både vad gäller hur den ser ut och åt vilket håll den öppnas.
Så jag retuscherade den lite nu. Jag retuscherade dessutom bort dörrvredet i sista rutan på sista sidan i Asfaltspeglar, eftersom det hade varit svårare att flytta på dörren på den här sidan.