.
:: : NYHETER : :: : SERIER : :: : PERSONGALLERI : :: : BOKEN : :: : PRESSMATERIAL : :: : KONTAKT : ::

2009/08/15

Rea på Epix!

Jag tänkte pusha lite för att det är en fantastisk rea på gång hos mitt förlag Epix. En stor del av sortimentet har rejält sänkta priser. Enda villkor är att man måste handla för minst 500 spänn. (Den som har ebb i kassan kan ju alltid slå ihop sig med en eller flera kompanjoner.)

Nu kan man alltså lägga vantarna på några av de bästa serierna som någonsin kommit ut på svenska för så lite som 50-100 spänn, och ibland ännu mindre.

Gå till epix.se/rea/ och kolla själv!

Vad jag beställde:
Blues i brallan av Baru
Skin av Milligan
Eldar av Mattotti
Joes Bar av Muñoz och Sampayo
Rebecca av Brandoli
Grön natt och Pearl av Horst Schröder och Mikael Grahn (De är inte med i rean, men förihelvete, de revolutionerade min värld! Jag måste ha dem i min närhet!)

:: :: ::

I övriga nyheter har jag blivit intervjuad av tre tidningar den här veckan. De två senare gjorde tack och lov e-postintervjuer, så jag kunde uttrycka mig någorlunda (jag är uppenbarligen helt kass på telefon) ...

Inga kommentarer: